maandag 22 januari 2018

De weggeef........


File:6 stappen naar een circulaire economie.png ...

Wat is het toch heerlijk dat wij goed voorzien zijn van allerlei weggeefgroepen in de buurt zeg. Spullen vliegen over en weer en ook etenswaren vinden altijd weer een blije ontvanger. Voor het eerst heb ik zelf ook meegeloot op brood van een warme bakker, moest wel even schroom overwinnen (hoe stom is dat zeg, heb tijdenlang zelf de uitdeel gedaan) want om aan de meelotende kant te staan is nieuw. Maar met in mijn achterhoofd het overvloedsprincipe waar vanuit ik zelf handel en het gegeven dat die bakker kennelijk iedere week weer veeeeeeeels te veel heerlijk brood bakt nam ik zaterdag dankbaar een tas vol in ontvangst. Daar hoef ik in ieder geval géén geld aan uit te geven deze week! We brachten van de royale portie ook gelijk wat langs bij middelste Jut gezin plus een heerlijke bak snert en teveel gekookte kip kerrie met rijst, scheelde hen ook weer in de knip en niet hoeven koken ;-) Gistermiddag vierde onze oudste miniJutter zijn verjaardag en daar ging een 5 kilo baal rijst mee naartoe die onze bonusdochter weer verder deelde met vriendinnen. Ook wat kleding meegenomen wat weer verder ging naar deez of geen, heerlijk!!! Gelijk 's avonds weer wat spullen in de weggeefkast gezet en grotere dingen geplaatst op een fb weggeefgroep, lang leve de circulaire economie.



2 opmerkingen:

  1. Mooi!! Zo zou ik wel met heel Nederland willen leven ;)...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor wie het aangaat,

    Alaska USA Finance and Capital Limited biedt momenteel alle soorten leningen aan aan het publieksbelang van 3%. We verstrekken leningen binnen het bereik van €10,000.00 tot €500,000,000.00. Onze leningen zijn goed verzekerd voor maximale veiligheid is onze prioriteit. Alle geïnteresseerde aanvragers moeten hun antwoorden sturen naar: unique2aal@gmail.com

    E-mail: {unique2aal@gmail.com}
    Phone #: +12542420879

    BeantwoordenVerwijderen